کار آفرینی و ثروت در ایران

 ایران کار وب شما را به خواندن این مقاله دعوت میکند:

کار آفرینی و ثروت در ایران

هر انسانی چه زن چه مرد راجع به اهداف زندگیش فکر میکند و اگر آن ها را روی کاغذ نیاورد و یا حتی برای دست یابی به آن هیچ اقدامی انجام ندهد به هر حال به آن فکر می کند. البته این کار فک کردن نیست بیشتر غرق شدن در آرزوهای دور و درازیست که تنها به شکل خیال و تصوری باقی مانده هرگز به عینیت در نمی آید.گروهی هم هستن که برای تحقق آرزوها و رویاهایشان فکر و برنامه ریزی می کنند و برای دستیابی به هدفشان سخت می کوشند.

مفهومی که می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم از مهمترین اهداف زندگی بیشتر افراد است به دست اوردن پول شغل مناسب و پردرامد و کسب ثروت و دارایی آن مفاهیم هستند که به هم مرتبط اند و ما قصد داریم به ثروت و دارایی بپردازیم اکثر مردم با پشت هم شنیدن این لغات به یاد پول و سرمایه و املاک فراوان و اتومبیل های گران قیمت می افتند ولی دارایی می تواند به کثرت و فراوانی هر سرمایه ای نزد شخص اطلاق گردد.

درباره رسیدن به دارایی و ثروت دلخواه باید گفت که نخستین کار تفکر مانند یک انسان دارا و موفق است اگر ذهن شما همچنان به پیروزی و دارایی توجه نداشته باشد هر قدر هم که تقلا کنید به نتیجه دلخواهتان نمیرسید ذهن فرمانده اعمال است و بدون یک راهبر و فرمانده معتمد به نفس و معتقد به پیروزی موفقیت غیر ممکن است.

مطلب مرتبط: محصولات آموزشی کسب درآمد از طریق اینترنت و شبکه های مجازی

وقتی رفتاری مانند اشخاصی دارا را ذکر میکنم مقصودم انجام معاملات کلان و خرید های بزرگ و پول خرج کردن های هنگفت نیست.زمانی که شخصی به منابع مالی دلخواهش دسترسی ندارد با توجه و استفاده از همان دارایی های ارزشمندش و تفکر مثبت می تواند مانند ثروتمندی رفتار کند که ثروتی عظیم دارد پس از مدتی او به موفقیت پولی دلخواهش هم خواهد رسید.

مردمان دارا و ثروتمند همیشه باور دارند که راه حلی وجود دارد و اعتماد به نفس و اراده شان حکم می کند که می توانند این راه حل را هر چند پنهان بیابند اگر می خواهید به مقدار ثروت و دارایی دلخواهتان برسید باید باور کنید که قادرید این راه حل ها و ترفند ها را بیرون بکشید اگر این طور نگاه کنید به دنبال روش های خلاقانه و ابتکاری بر خواهید آمد که گره از مشکلات تان بگشایند و درآمد کافی و دلخواهتان را خلق نمایند.زمانی که اپارتمان مورد نظرتان را خریدید و برای تکمیل پولتان وام گرفتید انگیزه ای می یابید تا به روش های بدیع و نویی دست پیدا کنید تا درآمدتان افزایش یافته هر چه زودتر قسط های وام را بپردازید.

حالا مثالی از کار های خدماتی را مطرح میکنیم :

کسی را در نظر بگیرید که مشاور و روانشناس خانواده است .او جزوه ها و کتاب های کوچک و راهنمای آموزش مهارت های زندگی فردی و خانوادگی هم نگاشته است . او تصمیم داشته که دو هفته را برای تعطیلات در خارج از کشور بگذراند ولی پس از مدتی فکر و ارزیابی اوضاع در می یابد که این کار هیچ سودی ندارد

در این دو هفته مراجعانش را ویزیت نخواهد کرد و حتی ممکن است آن ها به مشاوره دیگری نیز مراجعه کنند .

این مشاور بعد از سنجیدن همه ی موانع پیش رویش تصمیم میگیرد جزوات و کتاب های آموزشی اش را به فروش برساند به صورت اینترنتی با این کار هم درآمدش بیشتر شده و هم سرشناس تر میشود و مشتری هایش را نیز با تولید ویدیوهای صوتی و تصویری از دست نمی دهد.

خلاقیت و اعتماد به نفس انسان دو ثروت ارزشمندند که امکانات راه حل ها و منابع پنهان را در اختیارشان قرار خواهند داد.

شما هم دست به کار شوید و مسیر زندگی و ریزه کاریها و قسمت های مختلفش را موشکافی و بازبینی کنید به استقبال تغییرات بروید از دیگران هم کمک بخواهید و با هر کسی که بهتر می شناسید و به دانایی اش اطمینان دارید مشورت کنید نترسید کار افرینان شجاع چیزهای فوق العاده ای پیش رو دارند و … شما هم یکی از آن هایید!

کار آفرینی و ثروت +کار آفرینی و ثروت +کار آفرینی و ثروت +کار آفرینی و ثروت 

مطلب مرتبط: آموزش نرخ تبدیل و طوفان فروش کانال های تلگرامی

کاوه روحی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی کسب درآمد (کار در منزل) می بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر کسب درآمد (کار در منزل) ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم. آن آرزو، اکنون، "ایران کار وب" نام دارد. کاوه روحی بنیان‌گذار ایران کار وب
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلگرام به شماره زیر پیام دهید: 09010384119