هنر پولدار شدن

هنر پولدار شدن

ذهن ثروتمند نقطه آغاز ثروتمند شدن است. ذهن ثروتمند است که انسان پولدارمی آفریند!

پس پولدار شدن قوانینی دارد. شما باید این قوانین ثروت را کشف کنید و در کسب و کار خود بکار ببرید.

چگونه ثروتمند شدن رویای همه ی انسان ها ست. پولدار شدن هدف نهایی هر فردی است که به کسب و کاری می پردازد.

مطلب مرتبط: آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت و شبکه های مجازی

هنر کسب ثروت را به کار بردن چند مرحله است :

۱-ذهن ثروتمد ، انسان پولدار! :هنر پولدار شدن

برایان تریسی یکی از مهمترین کارشناسان فعال در زمینه موفقیت و کسب و کار می گوید: شما در هر طبقه اجتماعی باشید و یا هر سطحی از درآمد را دارا هستید نتیجه چیزی جز آنکه اندیشه اید و خواسته اید نیست. بنابراین اگر می خواهید موفقیت مالی بالایی بدست آورید و پول بسیاری داشته باشید و اگر می خواهید شیوه و میزان کسب در آمد خود را متحول کنید باید از نظر ذهنی تغییر کنید.

شما نیازمند ذهنی ثروتمند هستید تا ثروت و پول را برای شما به ارمغان بیاورد. ذهن ثروتمند نقطه آغاز پولدار شدن شماست.

۲- کشف راه های کسب در آمد و پولدار شدن :هنر پولدار شدن

دومین مرحله پولدار شدن کشف نحوه پول درآوردن است. شما نمی توانید بدون پیدا کردن راه و شیوه درست پول دار شدن حرکتی انجام دهید و به موفقیت برسید. نقطه شروع را باید مشخص کنید و سپس راه را بشناسید تا به مقصد نهایی یعنی کسب ثروت برسید .

باید عمیقا درک کنید و بدانید که چه میخواهید هدفتان چیست؟  بدانید در چه زمینه ای میخواهید به استقلال مالی و کسب درآمد بالا دست پیدا کنید و چگونه رفتارهای خود را برای رسیدن به این هدف تنظیم کنید.

در هر زمینه ای قوانین ثابتی برای کسب ثروت و پولدار شدن وجود دارد. شما تنها باید این قوانین را آموخته و بکار ببرید همین.

مطلب مرتبط: راز پولدارها: ۵ راز پول که پولدارها و مقتصدها به‌ شما می‌گویند

۳- برنامه ریزی:هنر پولدار شدن

پس از آنکه مشخص کردید از چه طریق میخواهید به ثروت برسید و راه های موفقیت در کسب و کار را آموختید باید برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی درست امکانات ، زمان و حرکت بعدی شما مشخص و هدایت شده خواهد بود و شما را در پیش برد اهدافتان یاری خواهند کرد ضمن اینکه با وجود برنامه ریزی بررسی میزان پیشرفت کار برای شما ساده تر و قابل پیگیری خواهد بود.

حتی اگر ذهن ثروتمند داشته باشید و راه های درست کسب و کار را هم بلد باشید بدون برنامه ریزی و مشخص کردن جدول زمانبندی به مقصد نهایی نخواهید رسید و هرگز ثروت رویایی خود را بدست نخواهید آورد.

۴-تلاش و پشتکار مداوم:هنر پولدار شدن

تمامی مراحل ذکر شده برای ثروتمند شدن شرایط لازم هستند و نه شرایط کافی یعنی شما باید آنها را رعایت کنید تا قدم در راه کسب در آمد بگذارید اما برای نهایی کردن اقدامات خود و حقیقت بخشیدن به مراحل قبل باید تلاش و پشتکار مداوم را چاشنی فعالیت های روزمره تان کنید. آنهم تلاش تا جایی که دیگر کاری برای انجام نباشد. آنقدر سعی و تلاش کنید تا اگر در آینده به کار ها و فعالیت خود نگاه کردید به خود نگویید ” اگر یه کم بیشتر تلاش میکردم فلان میشد و بهمان می شد! ” اگر شما تلاش و پشتکار خوبی داشته باشید حتما به موفقیت و استقلال مالیخواهید رسید پس موفقیت مال شماست.

۵-بررسی نتایج:هنر پولدار شدن

بررسی نتایج از مهمترین مراحل است و مانند این است که در راهی قدم گذاشته اید و مرتبا با قطب نما یا شاید هم جی پی اس! و نقشه ای که در دست دارید موقعیت کنونی خود و فاصله و جهت مقصد را می سنجید. ارزیابی و کنترل رفتارها و تعدیل افکار و اعمال برای رسیدن به ثروت و پولدار شدن بسیار اهمیت دارند. در این حالت شما میتوانید موقعیت های سخت و تهدیداتی که در سر راه موفقیت شما قرار دارند را از پیش ارزیابی کرده و عکس العمل مناسب را در زمان مناسب از خود نشان دهید تا در راه موفقیت و کسب درآمد عالی با شتاب به پیش روید.

مطلب مرتبط: شبکه های اجتماعی: ۱۷ نکته مهم که هر کسب و کار باید بداند

کاوه روحی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی کسب درآمد (کار در منزل) می بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر کسب درآمد (کار در منزل) ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم. آن آرزو، اکنون، "ایران کار وب" نام دارد. کاوه روحی بنیان‌گذار ایران کار وب
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلگرام به شماره زیر پیام دهید: 09010384119