درباره ما

درباره سایت و مجموعه ایران کار وب

سایت و مجموعه ایران کار وب به مدیریت مهندس کاوه روحی به شما کمک خواهد کرد تا مشاغل اینترنتی را بهتر بشناسید و کسب درآمد کنید.
یکی از مهمترین عواملی که باعث میشود جوانان ما کار پیدا نکنند آن است که محدودیت مکانی و زمانی دارند و ما به چند روش به شما کمک می کنیم:
۱) ارائه محصولات آموزشی برای کار جویان
۲) ما جدیدترین و کاربردی ترین علم روز را در زمینه مشاغل اینترنتی=کار در منزل در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مجموعه ایران کار وب به شما کمک می کند تا به صورت حرفه ای بتوانید یک کسب و کار اینترنتی برای خودتان راه اندازی کنید. اگر تخصص و مهارتی در راه اندازی سایت و دانش برنامه نویسی ندارید، ایران کار وب به شما روشی را یاد می دهد که بسیار ساده بدون نوشتن یک خط برنامه نویسی صاحب سایتی بسیار حرفه ای با امکانات متعدد شوید.

هدف اصلی مجموعه ایران کار وب، آموزش تکنیکهای واقعی و تجربه شده کسب و کار اینترنتی در ایران است، می دانیم بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها با فروش مطالب بسیار بی ارزش و بی کیفیت، دیدگاه خیلی از افراد را نسبت به شروع یک کسب و کار اینترنتی بد کرده اند اما اگر یکبار طعم یکی از آموزش های ما را بچشید به خوبی اذعان خواهید کرد که کسب و کار اینترنتی حقیقت دارد و مهمتر از آن، شما هم می توانید مالک یک کسب و کار شخصی برای خودتان باشید. مهم نیست در چه سطحی از تحصیلات آکادمیک قرار دارید، و چقدر تاکنون تجربیات ناموفق در زمینه کسب و کار اینترنتی داشته اید، مهم این است که به کمک ایران کار وب، فارغ از مسائل فنی، می توانید در کوتاه ترین زمان، کسب و کار دلخواه خودتان را در اینترنت راه اندازی کنید.

این واقعا لذت بخش است که در راهی گام بردارید و به موفقیت برسید که خیلی ها هنوز الفبای آن را هم نمی دانند؛ بنابراین اگر به زمینه کسب و کارهای اینترنتی علاقمندید. دست شما را به گرمی می فشاریم و با افتخار اعلام می کنیم تا پایان مسیر در کنارتان هستیم.

توجه نمایید:
به علت نوپا بودن حیطه کار در منزل و استخدام مشاغل اینترنتی در کشور همواره عده ای سودجو با اقدام به کلاهبرداری و دادن وعده های دروغین به متقاضیان اقدام به اخاذی از آن ها کرده اند.
متاسفانه با اعلام هشدارهای مکرر رسانه ای درباره این نوع استخدام باز هم عده ای به علت عدم تحقیق دقیق قربانیان این حیطه کاری می شوند.
مهمترین هدف تشکیل وب سایت ایران کار وب تحقیق و بررسی روش های حقیقی کسب درآمد صحیح به صورت کار در منزل از طریق اینترنت است.
لطفا در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد همکاری با ما تماس بگیرید . ما می دانیم که همواره در راه پیشرفت به کمک دیگران نیاز داریم و هیچ گاه تمامی ایده های خوب به ذهن ما نمی رسد.برخی از ایده های کنونی وب سایت ایران کار وب نتیجه اعمال نظرات بازدید کنندگان بوده است اگر پیشنهادی دارید با ما تماس بگیرید :

تماس با ایران کار وب

راه های ارتباطی با مجموعه ایران کار وب

ایمیل:
irankarweb@gmail.com

شماره تلفن تماس با ایران کار وب:
۰۴۵۳۳۶۲۲۴۳۵-۰۹۰۱۰۳۸۴۱۱۹

مشاوره و پشتیبانی ۲۴ ساعته تلگرام:
۰۹۰۱۰۳۸۴۱۱۹

آیدی پیج اینستا و کانال تلگرامی مجموعه بزرگ ایران کار وب:
@irankarweb

 ادرس وب سایت مجموعه بزرگ ایران کار وب:
https://irankarweb.ir

از اینکه افتخار خدمت گزاری به شما را داریم به خود می بالیم. با احترام – کاوه روحی مدیر مجموعه ایران کار وب مدیریت سایت ایران کار وب

مدیر و مالک سایت ایران کار وب : مهندس کاوه روحی

دکمه بازگشت به بالا
جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلگرام به شماره زیر پیام دهید: 09010384119